piątek, 21 października 2016

Kilka słów wstępu, czyli co to w ogóle jest?

Witam Cię serdecznie, drogi przybyszu. Cieszę się, że udało Ci się wygospodarować chwilę czasu, by zanurzyć się w czeluściach tegoż oto bloga, poświęconego recenzjom mang i książek- czyli w moim rozumieniu, tego samego, tylko w innej formie. Nazywam się Patrycja i mam 16 lat. Pasjonuję się teatrem, Konkursem Piosenki Eurowizji, coachingiem i rozwojem osobistym, a od niedawna- polityką i językami obcymi. Jak zatem widać, posiadam wiele zainteresowań. Dlatego też, tematyka bloga nie wzięła się znikąd, wszak odkąd pamiętam- zawsze uwielbiałam czytać książki, czy oglądać telewizję. Dodatkowo, w styczniu 2013 roku, doszła do tego zastawienia fascynacja japońską animacją, zaś w grudniu 2015 roku i "literaturą", jak również samym krajem kwitnącej wiśni. Na co dzień słucham wszystkiego- począwszy od muzyki musicalowej, czy hard rocka (Sabaton, Lordi) , skończywszy na współczesnej muzyce popularnej (Mika, Lady Gaga, Ariana Grande). Wielokrotnie słyszałam, że mój gust muzyczny jest niespotykany, ale sądzę, że to niezaprzeczalna zaleta. Na tym blogu, co jakiś czas, będą pojawiać się recenzje mojego autorstwa. Nie zawsze przychylne, często mocno subiektywne i krytyczne, lecz zawsze- całkowicie szczere. Recenzje pojawiać się będą nieregularnie- w zależności od mojego wolnego czasu, chęci i szeroko rozumianej "weny twórczej". Rzecz jasna, nie chcę się bawić w eksperta, którym zresztą nie jestem, a jedynie wyrazić swoje zdania na omawiany temat w możliwie przestępny i prosty w odbiorze sposób. Pisanie traktuję jak hobby, mój sposób na "wyżycie się", więc nie spotkacie tu zawiłej terminologii i wymądrzania. Obiecuję jednak, że skutecznie zachęcę, lub też zniechęca Was do danego wytworu ludzkiej wyobraźni i postaram się to zrobić w iście ciekawym stylu. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawicie po sobie jakiś ślad, w postaci komentarza. Chętnie podyskutuję, wysłucham konstruktywnej krytyki. Pamiętajcie, że nie musicie się ze mną zgadzać, coś może się Wam nie podobać. Lecz właśnie od tego jest dyskusja- by wzbogacając siebie, poznać różne opinie na dany temat. Dziękuję, jeśli dotrwaliście do końca. Do zobaczenia. :) 

Fan(t)a(s)tyczna Recenzentka ♥

2 komentarze:

  1. Witam
    Chętnie będę zaglądała i czytała recenzje a może akurat zainteresuje mnie któraś z tych książek, które opiszesz...albo trafi się coś co też czytałam to chętnie podyskutuję...;) zatem czekam na kolejne tytuły...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i bardzo dziękuję za komentarz! :) Postaram się pisać recenzje jak najczęściej i również mam nadzieję podyskutować o jakiś tytułach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń